Pink Bobblehead Bunny

Sunday, September 9, 2012

Yorum Bildirimi

Merhabalar,

Bugün Defne 'den bir mail aldım ve onun sorusu üzerine bir post yazmaya karar verdim.. Yeni bloggerların ilk merak ettiği şeydir bu heralde.. Birinin postuna yorum yazdığınızda, altına birileri yorum yazdığı zaman nasıl nasıl haberdar olursunuz ? Cevap şudur ki E-posta yolu ile abone olarak..
Ama blogger'in şöyle bir eksiği var ki , ben bunun zamanla düzeleceğini düşünüyorum, biri özellikle sizin yorumunuza cevapla demişse size mail gelse keşke, ama şuan ki durumda, siz o yazıya e-posta yolu ile abone olduğunuz andan itibaren altına yapılan her bir yorum için size bir email geliyor..

Kişiler bloglarının yorumlarının gömülü olmasını istemişlerse, birisine yorum gönder dediğiniz zaman yorum paneli yazının alt kısmında açılmaktadır. Gelen yorumları mail olarak almak istiyorsanız buradaki E-posta yoluyla abone ol linkine tıklamanız gerekmektedir.
Gömülü yorumlar için.
Ama eğerki gömülü yorum olmasını istememişlerse, yorum gönder dediğinizde ayrı bir ekran açılmaktadır. Bu ekranda yorum yazdıktan sonra "Yanıt yorumlarını ... adresine e-postayla gönder" seçeneğini tıklamanız gerekiyor.
Gömülü olmayan yorumlar için..
Google'dan bu konuda da gelişmeler beklediğimi belirterek yazıma son veriyorum..

Herkese teknolojik günler..


4 comments:

  1. Çok yorum alan bloglarda büyük sıkıntı oluşturuyor... Ben sadece blog sahibinin cevabını bekliyorum mesela. Alakalı-alakasız bütün yorumlara maruz kalıyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen aslında bunun için direk yorumun altına yanıtla butonu koyarak bir adım attılar, umarım bildirim açısından da bir güzellik yaparlar bize :D

      Delete
  2. Fotografli aciklama icin cok tesekkurler! yeni bir sey daha ogrendim :)
    [bu yoruma da abone oldum;) ]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rica ederim canım, güle güle abone olursun artık :)

      Delete

Yorumlarınız içerisinde blogunuzun / sitenizin linkini vermemenizi rica ederim.. Link verilen yorumlar yayınlanmayacaktır.