Pink Bobblehead Bunny

Friday, March 8, 2013

Bunları Biliyor Muydunuz ? #1

Yeni bir köşeye başlamak istedim, gün içerisinde okadar çok şey öğreniyorum ki bu şekilde hem benim aklımda kalır , hem de başkaları öğrenmiş olur.

İşte bugünün bilgisi ;

Gmail adreslerinde @ işaretinden önce konulan nokta (.) işaretlerinin bir önemi yoktur, gmail bu noktaları (.) silerek mailleri yollar. Aynı şekilde büyük küçük harf kullanımı da önemsizdir.

Örneğin mail adresim olan pariss.in.me@gmail.com aşağıdaki mail adresleri ile aynıdır.

parissinme@gmail.com
parissin.me@gmail.com
pariss.inme@gmail.com
Pariss.In.Me@gmail.com
paRiss.iN.mE@gmail.com vs...

Source is on click..

8 comments:

  1. İlginçmiş şaşırdım :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla şaşırmana sevindim , bari amacına ulaşan bir yazı oldu diyeyim ozaman :D

      Delete
  2. I'm now not certain where you are getting your information, however great topic. I must spend a while studying more or understanding more. Thanks for fantastic info I was in search of this info for my mission.

    Also visit my homepage SEOPressor V5 review

    ReplyDelete
    Replies
    1. Here's the information source, you can check it :)
      http://support.google.com/mail/answer/10313

      Delete
  3. Buyuk kucuk harf meslesini biliyordum da bu nokta olayi garip geldi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aynen ben de duyunca şaşırmıştım ama böyle cidden ..

      Delete
  4. Aa bilmiyordum.. bunları biliyor muydunuz köşesi iyi olmuş..

    ReplyDelete

Yorumlarınız içerisinde blogunuzun / sitenizin linkini vermemenizi rica ederim.. Link verilen yorumlar yayınlanmayacaktır.