Pink Bobblehead Bunny

Friday, October 25, 2013

İzledim - Gravity !!

Cuma candır diyerek yazıma başlamak istiyorum :) Çünkü cidden güzel bir gün bugün :)
Gelelim filme, dün akşam sinemada 3D olarak izledim filmi ve muhtemelen hayatım boyunca unutamayacağım filmlerden oldu, hani bazı avm'ler içinde 5D, 7D falan filmler vardı ya uzayda gidersiniz böyle, gerçekten öyle hissettim, astronotların neler yaptıklarını nasıl hareket ettiklerini falan bilmiyorum bir daha bukadar canlı gibi görebilir miyim, ve gerçekten etkilendim, kasıldım, gerildim, Sandra'nın nefesi kesilirken, ben de nefessiz kaldım sanki, ama en güzeli de manzaraydı, dünyayı öyle bir yükseklikten görebilmek, keşke kendi gözümle de görebilsem dedirtti..

Bu filmle ilgili şunu da söylemem gerekir evde izlenirse aynı etkileri vermeyebilir çünkü, suratınıza doğru gelen parçaları hissedip korkmanız gerekiyor cidden :) Nası zıpladıysam yerimden aklımda kalmış tabi :)

Puanım: 9.5
IMDB Puanı: 8.6

Yönetmen :

 




No comments:

Post a Comment

Yorumlarınız içerisinde blogunuzun / sitenizin linkini vermemenizi rica ederim.. Link verilen yorumlar yayınlanmayacaktır.