Pink Bobblehead Bunny

Thursday, August 15, 2013

Blogunuzdaki Yazıları Renkli Seçin :)

Merhabalar,
Faydalı bir yazı ile daha karşınızdayım , bunu sevgili Devrim'in maili üzerine yazmaya karar verdim.. Kendisinin sorusu "Sizin blogunuzdaki bir yazıyı seçmeye çalıştığımda pembe renkli seçiyor, bunu nasıl yapabilirim ? ", İşte cevabı aşağıda :)

Burda olduğu gibi seçim yapınca pembe oluyor.

Öncelikle sayfamıza bir Javascript kod eklememiz gerekiyor bunu yapmak için, Javascript kodu eklemek için resimlerde yazılan adımları takip edebilirsiniz.

1. Adım : Blogumuza girip, ekranımızı düzenlediğimiz kısma gidiyoruz..

2. Adım : Sitemize html/javascript blogu ekliyoruz.

3. Adım: Aşağıda yazılı olan kod blogunu
Content kısmına yapıştırıyoruz ve başlık kısmını boş bırakıyoruz.

<style type="text/css">
::-moz-selection{ background: #FF5E99; color:#fff; text-shadow: none; }
::selection { background:#FF5E99; color:#fff; text-shadow: none; }
</style>


Yukardaki kodda # ile başlayanlar renklerin html kodu, istersenin bu siteden istediğiniz rengin kodunu bulabilirsiniz. Benimkinde background'un yanındaki #FF5E99 pembe renk bu arka plan rengi, color'un yanındaki #fff ise beyaz rengin kodu , seçimi yaparken seçtiği metnin arkaplanını pembe yaparken, metnin kendi rengini beyaz yapsın demek oluyor bu, siz istediğiniz şekilde bu renkleri değiştirebilirsiniz.
Yardıma ihtiyacınız olduğu durumlarda pariss.in.me@gmail.com mail adresinden bana ulaşabilirsiniz.


4 comments:

  1. senin böyle böyle tatlı tatlı anlatışlarına bayılıyorum canımmm benim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pek ilgi görmüyo bu blogum mia'm benim,sen gel böyle yorum at arada bi :) insanlar hep dedikodu, olay falan okumak istiyo sanırsam :D bilgi anlatınca tırt :)

      Delete
  2. eski tasarimimda bunu kullaniyordum :)

    ReplyDelete
  3. Çok şekersin ya, teşekkür ederim bu bilgi için :)

    ReplyDelete

Yorumlarınız içerisinde blogunuzun / sitenizin linkini vermemenizi rica ederim.. Link verilen yorumlar yayınlanmayacaktır.