Pink Bobblehead Bunny

Sunday, August 18, 2013

İzledim - Bir Kaç Film Birden ;)

Selam Herkese,
Bu aralar baya film izledim, hepsini bu postta paylaşıyım istedim, sürekli zaman bulamıyorum çünkü yazı yazmaya.. Başlayalım bakalım ..

The Colony (2013)
Heryerin buzla ve karla kaplandığı bir dünyada insanların yiyecek bulmak ve hayatta kalmak için neler yapabileceğini anlatan bir film. Gerildiğiniz, yerinizden sıçradığınız anlar olabiliyor, zaten çok uzun olmayan film izlerken akıp gidiyor.. 

Puanım: 6.0
IMDB Puanı: 5.2

Yönetmen:





Side Effects (2013)
Kesinlikle çok beğendiğim bir psikolojik film oldu bu, önce ne oluyor diyorsunuz, ama sonrasında herşey netleşiyor ve vayy be diyorsunuz, yani en azından ben öyle dedim.. Adından da anlaşılabilceği gibi bir ilacın yan etkilerinin insanlara neler yaptırabileceğini anlatan bir film, ayrıntı verip filmi mahvetmek istemiyorum fragman aşağıda ;)

Puanım: 7.0
IMDB Puanı: 7.2

Yönetmen:







Mama (2013)
Kesinlikle gece izlenmemesi (ya da belkide izlenmesi) gereken bir film, hakkını verip korkmak için gece izlemek gerekebilir bilemiyorum, evde o çocukların her an ordan burdan zıplayacağı hissi bile korkmanızı sağlayabilir. Daha 1 yaşına bile gelmeyen bir çocuğun , 5 yaşındaki ablası ile 5 yıl boyunca kendi başlarına vahşi bir ortamda kalmaları sonucunda normal hayata ayak uydurma süreçlerini anlatan bu filmi bence izlemelisiniz ;)

Puanım: 6.5
IMDB Puanı: 6.3

Yönetmen:

 







Moonrise Kingdom (2012)
Bu film hakkında çok fazla yorum yapamayacağım sanırım, çok aradayım ama şuna eminim ki imdb'de bukadar yüksek puanı alması gereken bir film değildi diye düşünüyorum, genel olarak eğlenceliydi ve değişikti diyebilirim ama..

Puanım: 6.0
IMDB Puanı:7.8

Yönetmen:

 








Midnight in Paris (2011)
Nickimden de anlaşılabileceği gibi Paris'i çok seviyorum ve bu filmi izlemek kesinlikle çok iyi geldi bana, Paris'te geçiyor olması benim filmi sevmeme yetti de arttı bile ama şöyle bişey var ki bu filmin başrolunde  değil de başka bir oyuncu olmalıymış izlenimi veriyor izlerken, ne biliyim sırıtmış gibi geldi bana.. onun dışında gayet beğendim ben :)

Puanım: 7.5
IMDB Puanı: 7.7

Yönetmen:

 



3 comments:

  1. The Colony'i izlememiştim. Hemen izleme listeme alıyorum.
    Mama filminin abartıldığını, Side Effects'in ise IMDB puanını hakettiğini düşünüyorum.

    Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumun için teşekkürler, mama filmi için de şöyle bişey söylemem lazım, genel olarak korku ya da gerilim filmlerinde izlenilen ortam yanındaki arkadaşlar vs bile çok değiştiriyor filme bakışını.. Belki de oyüzden kimi insan korkuyor kimisi gülüyor (ki korku filminde gülen arkadaşlarım var ) :) İyi seyirler ;)

      Delete
  2. Midnight in paris'i izledim eğlenceli bir filmdi:)
    buarada blogun şuan tam da ihtiyacım olan film kataloğu gibi :)
    film izlemeye bağlamış durumdayım da :)
    ben de beklerim sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    ReplyDelete

Yorumlarınız içerisinde blogunuzun / sitenizin linkini vermemenizi rica ederim.. Link verilen yorumlar yayınlanmayacaktır.