Pink Bobblehead Bunny

Thursday, August 1, 2013

IOS 7 Hakkında..

Apple sonbahar ayında tüm kullanıcılarına açması beklenilen IOS 7 yi 10 Haziranda duyurmuştu.. Ben ilk beta sürümleri yükleyebilecek kadar cesur olmadığımdan bir iki sürüm bekledim ve beta3 ü kurdum geçen hafta, zaten 29 Temmuz'da da beta 4 yayınlanmasıyla ona geçiş yaptım.. Merak edenler için kendi ekranımdan bir kaç görüntü paylaşacağım ve sormak istedikleriniz var ise elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım ama bu konuda benim de sürekli takip ettiğim http://www.iphoneturkey.biz ve http://www.sihirlielma.com/ sitelerinden de ayrıntılı bilgiler bulabilirsiniz. Özellikle IOS 7 Hakkında Sıkça Sorulan Sorular yazısı gerçekten bir çok şey hakkında fikir sahibi olmanızı sağlıyor. Ben genel olarak sevsem de, arka plan resminin ve uygulamaların ekrana sığmak/ yerleşmek adına sürekli milimetrik hareketler ile hareket etmesi beni rahatsız eden sanırım tek şey. Onun dışında şuan ufak tefek hatalar olsa da giderilmeyecek şeyler değil, bu sebeple benden geçti ios 7 :)
Apple'ın da ios 7 ile ilgili güzel bir sitesi var oradan da ekranları inceleyebilirsiniz, site için tık tık ..

Kilit Ekranım

Şifre ve Sayısal Klavye Görünümü
Ana Ekranım 

Control Center / Kontrol Merkezi

Notification Center / Bildirim Merkezi



No comments:

Post a Comment

Yorumlarınız içerisinde blogunuzun / sitenizin linkini vermemenizi rica ederim.. Link verilen yorumlar yayınlanmayacaktır.